قسمت اول رادیو کاگو، برنامه ریزی برای تابستان

قسمت اول رادیو کاگو، برنامه ریزی برای تابستان

پادکست‌ها دری به سوی دنیای جذاب شنیدن هستند. رادیو کاگو در نظر دارد با پادکست‌های مفید و متنوع، مطالب کاربردی زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این قسمت، اختصاص به برنامه ریزی برای تابستان دارد. بعد از یک سال تحصیلی با تمام فراز و نشیب‌هایی که می‌تواند برای دانش‌آموزان داشته باشد، تابستان قطعا بهترین فرصت برای استراحت کردن است. اما اگر از زاویه‌ای دقیق‌تر به 3 ماه تابستان نگاه کنیم، وسعت زمان در حدی هست که در کنار تفریح به انواع برنامه‌های درسی و ورزشی هم رسیدگی کنیم.

درس خواندن در تابستان می‌تواند به 3 شکل: جمع‌بندی و رفع اشکال مطالب سال قبل، پیش‌خوانی مطالب سال آینده و آمادگی برای کنکور؛ باشد. در این پادکست به ضرورت برنامه ریزی برای تابستان برای برخی از پایه‌های تحصیلی پرداخته شده و در نهایت بهترین برنامه‌ریزی را برنامه‌ی مشارکتی معرفی کرده است.

برنامه‌های مشارکتی یا تلفیقی همان‌طور که از نامشان مشخص است، با مشارکت یک شخص متخصص و یا مشاور تحصیلی حاذق که شناخت کافی از روند یادگیری و نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز دارد انجام می‌پذیرد. در ایام شمارش معکوس پایان بهار، با گوش دادن به این پادکست امیداریم بهترین انگیزه و برنامه‌ریزی در شما جرقه خورده و منجر به برنامه‌های به شدت کاربردی گردد.

تابستونتون پیشاپیش شیرین

5/5 - (2 امتیاز)
Majid Tahmasebi
Majid Tahmasebi

تیم تولید و بازاریابی محتوایی کاگو، همواره تلاش می کند محتوای آموزشی ارزشمند و ناب، برای کاربران خود تولید کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *