نمایشگاه کتاب تهران, بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور

نمایشگاه کتاب تهران, بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور

اردیبهشت ماه با طراوت و شکوه همیشگی از راه رسید. بار دیگر جلوه‌های زیبای طبیعت در هر گوشه خودنمایی می‌کنند و قلم‌زنی خالقی متعال را به رخ می‌کشند. اما اردیبهشت ماه امسال حال و هوای متفاوتی دارد. حدود دو سال از شیوع بیماری کرونا و چالش‌‎هایی که از این بابت در تمام سطوح زندگی تجربه شد، می‌گذرد. اکثر انسان‌ها در این ایام روزهای عجیب و محدودیت‌های جدیدی را تجربه کردند. بسیاری از کسب و کارها، نظام آموزشی و به طور کلی سبک زندگی انسان‌ها طی دو سال اخیر به شدت تحت تاثیر آسیب‌های این بیماری بوده است. پیش از این، کشور ما هر ساله در این ماه شاهد برگزاری رویداد فرهنگی و خوش آوازه‌ی نمایشگاه کتاب، بوده است.

نمایشگاه کتاب در دو سال اخیر:

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با قدمتی دیرینه هر سال در این دوران میزبان مقدم اهالی علم و دانش است. فضای پویای این نمایشگاه و فرصت تعامل افراد شاغل در صنعت نشر و مردم کتاب دوست، از امتیازات ویژه‌ی برگزاری نمایشگاه به صورت فیزیکی و حضوری می‌باشد. اما از آنجایی که هر تجمعی به دلیل شرایطی که پیش‌تر گفته شد، ممنوع بود لذا نمایشگاه کتاب هم از این قاعده مستثنی نبوده و دو دوره به صورت مجازی برگزار گشته است. برپایی نمایشگاه در فضای اینترنت بهترین گزینه‌ی جایگزینی بود که امکان اجرایی شدن این فرصت فرهنگی را در برهه گسترش بیماری کرونا همچنان مهیا می‌ساخت.

شرایط نمایشگاه کتاب در اردیبهشت 1401:

در نهایت با گذر از دوران اوج فراگیری بیماری مذکور و واکسینه شدن اکثریت جامعه، شرایط زندگی کم و بیش در حال برگشت به حالت نسبتا عادی است. هر چند که رعایت شاخص‌های بهداشتی تعیین شده همچنان از جانب تمامی مردم لازم الاجرا می‌باشد اما امسال مجوز برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت حضوری (مصلی تهران) و مجازی داده شد. بعد از دو سال وقفه و دوری از حضور در این نمایشگاه جذاب، امسال بار دیگر از تاریخ 21 لغایت 31 اردیبهشت شور و حال حضور در فضای پویای فرهنگی در پیش است.

غرفه جذاب کاگو:

سازمان انتشاراتی کاگو مانند سال‌های گذشته در غرفه جذاب خود با برنامه‌های متنوع پذیرای مقدم شما همراهان عزیز خواهد بود. انواع مسابقات، قرعه‌کشی و تخفیف‌های هیجان انگیز در انتظار شما هستند. ما در راستای نشر دانایی، اهداف چند گانه خود را در ایام نمایشگاه کتاب نیز از مجراهای مختلف پوشش می‌دهیم. از مهیج‌ترین اخبار سازمان کاگو، رونمایی از اولین مجموعه کتاب‌های کودک و نوجوان انتشارات کاگو با عنوان: کتاب‌های «کیوی» می‌باشد. ما در دپارتمان کودک انتشارات کاگو «کیوی» ماموریت خود را آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان سرزمینمان می‌دانیم.

اهداف ما همواره در جریان است:

همچنین از آنجایی که مهربانی زنجیره‌ای بی پایان است که جهان را به جای بهتری برای زیستن تبدیل می‌کند، کاگو در نظر دارد وجهی از خرید هر کتاب از غرفه خود را به شیرخوارگاه رفیده اختصاص دهد. پویا ماندن چرخه نیکوکاری و حمایت از همنوع همیشه بخشی از رسالت ما باقی خواهد ماند. در آخر شایان ذکر است که در نمایشگاه امسال جهت حفاظت از محیط زیست، محصولات خریداری شده از غرفه کاگو در بسته بندی پارچه‌ای تقدیم شما اهالی علم و دانش خواهد شد. به امید برگزاری هر چه با شکوه‌ترِ بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور در دهه سوم اردیبهشت ماه.

برای همه شما عزیزان روزهایی خوش و سرشار از دانایی آرزومندیم.

نگار طاهرخانی

امتیازدهی به مطلب
Majid Tahmasebi
Majid Tahmasebi

تیم تولید و بازاریابی محتوایی کاگو، همواره تلاش می کند محتوای آموزشی ارزشمند و ناب، برای کاربران خود تولید کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *