سازمان انتشاراتی کاگو

سازمان انتشاراتی کاگو
«به دنیای خواندن و یادگیری خوش آمدید»
سلام به همراهان عزیز رادیو کاگو، در این پادکست به ماهیت و اهداف سازمان انتشاراتی کاگو می‌پردازیم.

آغاز کار سازمان انتشاراتی کاگو به عنوان، ناشر کتاب‌های کمک آموزشی در سال ۱۳۷۵ توسط شخص دکتر محمدرضا سالکی رقم خورد. ما به منظور تألیف و چاپ کتاب‌های کمک آموزشی، تولید محصولات و ارائه خدمات فرهنگی آموزشی در عرصه انتشارات کشور ظاهر شدیم و در طی این سال‌ها با استفاده از اساتید مجرب، فناوری‌های روز و نیز با کسب تجارب مختلف در جهت اشاعه علم و دانش کشور کوشیده‌ایم.

ماموریت سازمان انتشاراتی کاگو

افزایش سطح دسترسی به محتوای ناب‌، معتبر و ارزشمند از طریق روش‌های سریع و خلاقانه توسعه محتوا برای تجربه متفاوتی از خواندن، مطالعه و یادگیری مخاطبان است. همچنین سازمان کاگو در نظر دارد تا حامی بزرگی برای صنعت پخش و توزیع باشد. حمایت از صنعت مذکور، در واقع پشتیبانی از توسعه یافتگی و آگاهی است. ما در صددیم تا سبد محصول کامل‌تری ارائه دهیم و در این مسیر بخشی از ماموریت خود را بر تولید کالای با کیفیت به واسطه تحقیقات مستقیم از مصرف‌کننده نهایی، قرار داده‌ایم.

کاگو به عنوان شرکتی پیشتاز در صنعت نشر، پروژه‌های مختلفی برای ایجاد و گسترش کسب و کارهای جدید آغاز نموده است. در همین راستا، تنوع در ارائه محصولات و خدمات، از جمله استراتژی‌های مطلوبی است که ما در پیش گرفته‌ایم. به عنوان نمونه ای از پروژه‌های مذکور، می‌توان به مدرسه کسب و کار اشاره کرد که به دنبال پرورش دانش و مهارت‌های اقتصادی کودکان و نوجوانان می‌باشد.

شایان ذکر است که واحد کودک سازمان انتشاراتی کاگو با عنوان نشر کیوی در بطن بدنه سازمان شکل گرفته است. ما در کیوی، کتاب‌های ناب و قصه‌هایی از جنس آگاهی داریم. آگاهی‌بخشی با محوریت نقش‌آفرینی کودکان بر پایه‌ی پرورش سواد به ‌سمت رشد فردی و فکری از جمله ماموریت‌های اصلی نشر کیوی می‌باشد. همچنین نشر عمومی و واحد آموزش‌های آنلاین کاگو نیز در حال شکل‌گیری است.

به عنوان کلام پایانی:

ما متعهد به گسترش نقش خود به عنوان نهاد فرهنگی در خدمت به جامعه هستیم. عملکرد ما، باورمان را به قدرت کتاب‌ها برای برقراری ارتباط و تغییر زندگی بازتاب می‌دهد.

به امید نشر هر چه بیشتر دانایی در سطح جهان

کاگو، توسعه و انتشار محتوای ناب

 

 
4.2/5 - (5 امتیاز)
Majid Tahmasebi
Majid Tahmasebi

تیم تولید و بازاریابی محتوایی کاگو، همواره تلاش می کند محتوای آموزشی ارزشمند و ناب، برای کاربران خود تولید کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *