سالروز تولد دکتر سالکی، بنیانگذار کاگو

سالروز تولد دکتر سالکی، بنیانگذار کاگو

به نام خدایی که خاک آفرید 

کز آن خاک انسان پاک آفرید

تولد، یادآور حس آغاز و شکفتن است. جشن شروع زندگی و حرکت در مسیری که روزهای آفتابی و ابری را توامان به همراه دارد. همه‌ی ما انسان‌ها دارای رسالتی خاص هستیم. هر فرد، استعدادی ویژه و خمیر مایه‌ای منحصر به فرد دارد که با کشف و شکوفایی آن می‌تواند تا حد زیادی در مسیر درست خود قرار گیرد. در واقع برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف در درجه اول منوط و معطوف به درک انسان از رسالت خود در زندگی زمینی می‌باشد. دانش، یکی از بهترین سرمایه‌های انسان‌ها است و افرادی که بخشی از رسالت خود را در جهت نشر علم به کار می‌گیرند، قطعا سهم بزرگی در ارتقای کیفیت زندگی هم‌نوعان خود دارند.

نهم بهمن ماه سالروز تولد جناب آقای دکتر محمدرضا سالکی بنیان‌گذار سازمان انتشاراتی کاگو بود. فردی که تعهد اجتماعی خود را در راستای نشر فرهنگ و تولید محتوای ناب با روش‌های خلاقانه در قالب کتاب‌های کمک آموزشی قرار داده است.

مجموعه کاگو همواره به پویاسازی فضای داخلی سازمان و ایجاد لحظاتی شاد برای اعضا در کنار عمل به اهداف و اصول خود پایبند بوده است. در بهمن ماه 1400 نیز جشنی یادبودی به مناسبت سالروز میلاد مدیری کارآفرین و الهام‌بخش در سازمان کاگو برگزار شد و همگی همکاران در ثبت خاطره‌ای شیرین و سرشار از سرور برای تولد جناب دکتر سالکی سهیم بودند. مناسبت‌ها بهانه‌هایی زیبا برای ساختن روزی متفاوت هستند و روزهای خوش خاطره، همچون گنجینه‌ای در لوح ذهن ما می‌درخشند.

روال برنامه‌های مراسم با تبریک جمعی همکاران آغاز شد و سپس با اشاره‌ای به چشم‌اندازهای پیش رو توسط جناب دکتر سالکی ادامه پیدا کرد. مجموعه کاگو سال‌هاست با به کارگیری افراد متخصص، خط‌مشی فکری خلاق و گریز از رکود را انتخاب نموده است. در همین راستا پروژه‌های جدید و متفاوتی در چارچوب رویکرد مدیریت چابک و تفکر AGILE در سازمان انتشاراتی کاگو در جریان می‌باشد.

از جمله موارد مذکور، راه‌اندازی واحد کودک و نوجوان در سازمان کاگو با ماموریت آگاهی بخشی و توسعه فردی کودکان در قالب ادبیات داستان و غیر داستان می‌باشد. آنچه که در دپارتمان کودک و نوجوان مجموعه کاگو مدنظر است؛ رشد شناختی، رشد اجتماعی، رشد زبانی و رشد شخصیتی کودکان با توجه به سلیقه و نیازهای رده‌ی سنی آن‌ها است. در واقع ما صرفا به دنبال تالیف کتاب کودک نیستیم بلکه، تعهدمان تولید محتوای آگاهی‌بخش و ارتقای مستمر آن می‌باشد.

همچنین از دیگر برنامه‌های کاگو که در چارچوبی کاملا مجزا از تالیف کتاب می‌باشد؛ پروژه KBS است. این فعالیت جدید مجوعه کاگو، نویدبخش توسعه سازمان در ابعادی گسترده و بی‌رقیب می‌باشد. اخبار و اطلاعات تکمیلی در حوزه مذکور متعاقبا به صورت کامل اطلاع رسانی می‌شود.

گروه انتشاراتی کاگو با به کارگیری دانش روز و همکاران متخصص، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و خلاق در صنعت نشر فعالیت دارد و برای افق‌های پیش رو برنامه‌های حرفه‌ای در حیطه‌های متنوع در نظر گرفته است. کاگو، دنیای متفاوتی از خواندن، یادگیری و کسب و کار را برای گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده است. به امید پیشرفت و موفقیت روز افزون برای تمام افراد و سازمان‌هایی که سهمی در ساختن زندگی آگاهانه‌تر و با کیفیت‌تر برای انسان‌ها دارند.

ایام به کام…

امتیازدهی به مطلب
Majid Tahmasebi
Majid Tahmasebi

تیم تولید و بازاریابی محتوایی کاگو، همواره تلاش می کند محتوای آموزشی ارزشمند و ناب، برای کاربران خود تولید کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *