روزهای پایانی سال در کاگو

روزهای پایانی سال در کاگو
نرم نرمک می‌رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

روزهای پایانی سال در کاگو… زمان می‌گذرد و بعد از هر زمستانی، بهار از راه می‌رسد. هیچ چیز در روزگار ثابت نیست. بعد از برف و باران در نهایت جوانه‌ها سبز می‌شوند. پس از هر شب تاریکی، خورشید با شکوه تمام طلوع می‌کند. احوال انسان‌ها نیز چنین است. در گذر از روزهای سخت، لحظه‌های دلنشین از راه می‌رسند و زندگی همیشه در ورای سختی‌ها، سکانس‌های شیرین در تدارک دارد. حال و هوای اسفند ماه شبیه هیچ یک از ماه‌های دیگر سال نیست. اسفند، شاید همان پل بین زمستان و بهار است. با اینکه سال عجیب و سختی بابت بیماری کرونا و چالش‌هایش بر ما گذشت ولی باز هم این روزها رنگ و بوی شهر نوید از حالی جدید می‌دهد. مردم با شوق در تلاطم خرید شب عید هستند و پیاده‌روها با سبزه، سنبل و انواع تنگ ماهی تزئین شده است. روزهای پایانی سال این چنین در حال گذر هستند.

این ایام در کنار سنت خانه تکانی باید از خانه‌ی دل و روح نیز گرد و غبار زدوده شود. در هر قسمت از مسیر زندگی که هستیم، اسفند ماه بهترین فرصت برای توقف و بازنگری است. به سالی که گذشت، اهدافی که محقق شد یا نیمه کاره ماند؛ نگاهی دوباره کنیم. انسان‌هایی که در سال اخیر با آن‌ها آشنا شدیم، عزیزانی که از دست دادیم، لحظه هایی که قهقه زدیم و ساعاتی که گریستیم. همه‌ی این اوقات تلخ و شیرین بخشی از عمر ارزشمند ما است که بر ما گذشته است.

نکته اینجاست که نقطه‌ی هر پایانی می‌تواند شروع آغازی دیگر باشد. در این روزهای انتهای سال خودت را به خاطر تمام اشتباهات گذشته ببخش. خودت التیامی باش بر زخم هایی که بر دل و روحت وارد شده. با مرور خاطرات قشنگ بارها و بارها بخند و شادی را در تمام وجودت جاری کن و در نهایت آگاهانه و پرتوان به استقبال سال نو با حالی نو برو.

این روزها در سازمان انتشاراتی کاگو نیز هفته پایانی سال با حال و هوایی عیدانه در حال سپری شدن است. در کنار جمع‌بندی امور آخر سال و برنامه‌ریزی دقیق واحدها برای سال آینده، حس و حالی نو در سازمان موج می‌زند. کاگو، یک خانواده متحد و منسجم با رسالت فرهنگی است که همواره برای هر قدم خود برنامه‌ای مدون و هدفمند دارد و در چند روز باقی مانده از سال اخیر، آخرین قدم‌های خود را برای گذر از دروازه اسفند به سمت افق‌های روشن سال 1401 برمی‌دارد.

در سال پیش رو پروژه‌های خلاقانه و متفاوتی در چارچوب مدیریت چابک انجام خواهد شد. از جمله موارد مذکور، راه‌اندازی واحد کودک و نوجوان با ماموریت آگاهی بخشی و توسعه فردی کودکان در قالب ادبیات داستان و غیر داستان می‌باشد. همچنین پروژه کی بی اس که برنامه‌ای کاملا نوین است نیز برای اولین بار در سازمان کاگو رقم خواهد خورد که در این رابطه اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌گردد. شایان ذکر است که تلاش، تعهد و جدیت همه همکاران عزیز مجموعه برای ما قابل تقدیر است. در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی، تبریک و تهنیت صمیمانه خود را تقدیم همراهان گرامی خانواده کاگو می‌داریم.

به امید اینکه در پرتو الطاف بی‌کران خداوند، سالی سرشار از سلامتی، آرامش و برکت برای تمام مردم ایران زمین در پیش باشد.

روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد…

امتیازدهی به مطلب
Majid Tahmasebi
Majid Tahmasebi

تیم تولید و بازاریابی محتوایی کاگو، همواره تلاش می کند محتوای آموزشی ارزشمند و ناب، برای کاربران خود تولید کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *