دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران
در شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا با سویه‌های جدید همچنان ادامه دارد، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه به شکل مجازی از بهترین گزینه‌ها و تدابیر موجود برای تسهیل دسترسی مردم به این کالای با ارزش فرهنگی در شرایط فعلی به شمار می‌رود.

مهم‌ترین مزیت این نمایشگاه برگزاری مجازی و 24 ساعته‌ی آن است. همه علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه خرید داشته و سفارشات خود را از طریق سامانه پست دریافت کنند. همچنین طی هماهنگی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در راستای تسهیل ارسال کتاب‌های خریداری شده، بسته‌های پستی به صورت رایگان برای خریداران ارسال خواهد شد. در این دوره ۱۹۰۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام کرده‌اند. این ناشران می‌توانند کتاب‌های خود را از طریق سامانه مجازی نمایشگاه برای مخاطبان عرضه کنند.

سازمان انتشاراتی کاگو با تعهد به گسترش نقش خود به عنوان نهاد فرهنگی، مفتخر است که در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز مهمان خانه‌های شما خواهد بود. لازم به ذکر است، کلیه‌ی کتاب‌های کاگو شامل تخفیف‌های 20 تا 40 درصدی در نمایشگاه مذکور می‌باشند. دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به این آدرس مراجعه نمایند.

روابط عمومی سازمان انتشاراتی کاگو

امتیازدهی به مطلب
Majid Tahmasebi
Majid Tahmasebi

تیم تولید و بازاریابی محتوایی کاگو، همواره تلاش می کند محتوای آموزشی ارزشمند و ناب، برای کاربران خود تولید کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *